Mihajlo i ogromna posuda kapucino praska

Sanjam kako sam otisao kod tetke, tamo je Mika i sprema se da ide na basket.
Ja kazem cek, idem i ja sa tobom, neka oluja se sprema brzo, u daljini se vide teski oblaci.
Dolazimo kod druga, uveliko je kisa, mi stojimo ispred njegove stale u dvoristu.
Daje kukuruz kokoskama a krave i bikovi izlaze da se pozdrave sa nama.
Jedan bik mi kaze, dobar dan, ko su ova fina gospoda?
bio mi je smesan bas, malo je razrok, jedno oko mu je gore drugo gore na samoj glavi.
Mi se pozdravimo sa njim i on kaze, dobro, prijatno mi je bilo i vrati se nazad u stalu.
Teatralnijeg bika jos nisam sanjao.
Zatim neki razbojnici, medju njima dosta cigana, leze na travi potrbuske i raspravljaju se, bila neka racija pa ih pohvatali.
Silna neka druzina.
Dolaze isnpektori i ovi nekim cudoom vade neke nozeve i hitro izbodu te inspektore u predelu abdomena i vrata. Krvav prizor.
Ulazimo unutra i tamo vec pocinju metafizicki razgovori.
Na kraju, nisam okusio kapucino koji smo kupili u velikoj posudi.
....ta valjda u snovima nema ukusa.

Нема коментара:

Постави коментар