Prva poslanica Korinćanima - 6 glava, 8-13 stiha

Conversation with NiFemi

NiFemi: cao
ctrl4del: cao
NiFemi: koje si god
ctrl4del: 85'
NiFemi: volis decake
NiFemi: da karas?:)
ctrl4del: ne
ctrl4del: gadim se i na samu pomisao
ctrl4del: ti?
NiFemi: pa ja volim mene:)
NiFemi: Ja sam momak koji voli da nosi po neki zenski ves i da me k...
ctrl4del: dobro, ja oko tog k... ne mogu da ti pomognem
ctrl4del: iskreno, zao mi je sto si takav
NiFemi: nema potreba da me zalis
ctrl4del: ja te zalim, postojala potreba ili ne..
NiFemi: vidis i ja zalim tebe sto si tako ogranicen pa nista...to ti ne spominjem
ctrl4del: u tvojoj porodici ti nemas sredjene odnose sa svojim ocem, u tvojoj licnosti fali ocev trag.
ctrl4del: tu je tvoje ogranicenje.
NiFemi: jojjj:)
NiFemi: budalo
NiFemi: citas popilarne knjige i vise nego sto treba
NiFemi: ili gledas ove filmove
NiFemi: ali
NiFemi: ok
NiFemi: ljubim te u tu zbunjenu glavicu!:)
ctrl4del: decko, gresis :)
NiFemi: puss
ctrl4del: imam ja prijatelje neke koji su pederi od malena
ctrl4del: i svi do jednog razmisljaju kao ti
NiFemi: kako to?
NiFemi: "kao ja"
ctrl4del: izrazavaju svoju neznost, pricaju o svom nezadovoljnom cmaru, i tudjim polnim organima, imaju tone pederskih video snimaka i potpuno su neuravnotezene licnosti kada im ne das.
NiFemi: vidi
NiFemi: tu ima istine
NiFemi: nisi ne informiran

i tako dalje...

Нема коментара:

Постави коментар