zeit

Zivim.
Ja mozda ne uzivam, ali zivim.
Bog je mocan i ja verujem da ce jednog dana meni srce biti puno
i da niko nece moci to da mi uzme, jer nece vise biti onih koji bi uzeli.
"Rob ne ostaje doveka u kuci gospodara, ali sin ostaje."

Gledam fotografije Matije.
proklete fotografije umesto da me guraju napred,
one me u istom trenutku vuku nazad. Samo buljim u to vreme bez daha.
gledam fotografije Marine. uvek mi je bila prijala njena prostodusnost
postojanja.

ah da, V. Dimitrijevic se ubio proslog meseca.
steta, sranje.

gledam Fotografije sa exita. mica, uh kako se zove, da! Nadja i ja.
ne druzim se sa njima.

ne druzim se sa puno ljudi vise.

Neko kaze juce:
[11:28:07 PM] zee german: ne znam
[11:28:09 PM] zee german: tezak si mi
[11:28:17 PM] zee german: previse mislis
[11:28:19 PM] zee german: i ja previse mislim
[11:28:26 PM] zee german: iako ne volim to
[11:29:36 PM] ctrl4del: znaci da ti ne prijam
[11:29:48 PM] zee german: samo na kratko
[11:30:01 PM] zee german: ja uvek volim da te vidim i da te zagrlim
[11:30:05 PM] zee german: i da blejim neobavezno
[11:30:12 PM] zee german: ali razgovori...ne bas
[11:30:29 PM] ctrl4del: kapiram to
[11:32:53 PM] ctrl4del: a sta je to sto je toliko tesko kod mene?
[11:33:13 PM] ctrl4del: ako mozes/znas da mi kazes
[11:35:51 PM] zee german: stalno pricas o bogu
[11:35:57 PM] zee german: previse mislis
[11:35:59 PM] zee german: o svemu tome
[11:36:03 PM] zee german: neobicno je
[11:36:10 PM] zee german: ali ne na nacin koji mi se svidja
[11:36:19 PM] zee german: i koji se, sasvim moguce ne svidja ni drugim ljduima
[11:36:29 PM] zee german: nije da mi smeta sto si toliko posvecen tome
[11:36:35 PM] zee german: nego nekako me smara prica o tome
[11:37:12 PM] zee german: mozda samo bezis od stvarnog sveta tako
[11:37:21 PM] zee german: od "obicnog"
[11:37:25 PM] zee german: "svakodnevnog"
[11:37:49 PM] zee german: nekad je tako lepo samo imati prijatelje i nekoga koga volis,
[11:37:53 PM] zee german: bez mnogo komplikovanja
[11:37:58 PM] zee german: i razmisljanja o smislu


a ako vise nikad ne zucnem ni rec o Bogu, ima da umrem skroz.
pa ON je deo mog zivota. da nema Isusa, njegove zrtve, ja ne bih postojao.
ne bih nikome bio ni tezak. ni cudan. ni dosadan. ni neprijatan.
ne bih nikoga ni usrecio, ni obradovao.
ne bih nekome dao celog sebe.
ne bih trazio smisao jer kapiram
ne moze nesto sto ne postoji da trazi smisao
nekog tamo postojanja.
pada mi nesto na pamet, mozda oni koji se nisu ni rodili
ne traze smisao. mozda vetar ne duva.


jos uvek ume da zavidi, jos uvek zeli da bude centar paznje.

ravi, tvoja nauka je teska.

citam u mojsiju, 1.6.3
A Gospod reče: neće se duh moj do vijeka preti s ljudima,
jer su tijelo; neka im još sto i dvadeset godina

jer su tijelo.
uzas.

kazi mi Silvana da se sve zahuktava.
vidim i ja jasno.

zato cepam drva,
svadjam se sa mojima jer je to doslo na red
i nedostaju mi ljudi sa kojima mogu da se odmorim.

Нема коментара:

Постави коментар