2006-08-23


imas hronicnu tendenciju da me shvatas pogresno
poslednjih nedelju dve, mesec?
ali dosta toga i ubodes pa mi nije zao :p

Naravno da-ne i ne-da,
je ako ista radim po inerciji
to je jedina stvar koju po njoj radim
i to ne po nesvesnoj
to mi je ostalo od malena
tako sam ucio i saznavao
uzimao sam suprotan stav od onoga
sa kim pricam i iako sam mozda bio ubedjen
u to sto govori bilo mi je strasno zanimljivo
da pobijam sam svoje misljenje
to je bio najbolji nacin da saznam i drugu stranu
u svakom slucaju najzanimljiviji
i od svih psihickih konstrukcija mojih elektrona
to je verovatno jedina koja se odrzala toliko
i to zato sto mi je mozda bilo zao da je gasim
samo sto eto ispliva u takvim trenutcima
ne jer ne mogu da je kontrolisem
ispliva jer mi je tada sasvim svejedno
to je ta panonska rezignacija koju kad pomesam
sa pravom melanholijom i ljubavlju zvuci bozanski
ali ovako sama je jednostavno mehanicko ostavljanje
ali polako ...

evo upravo prebacujem neke fotografjie Damjanovic Krstivoju
haha
kad smo vec kod djavola...

i voleo bih da obratis paznju na to da
mnogo vise ti skreces paznju meni
nego ja tebi
i puno stvari koje meni govoris sam radis
verovatno i sam to radim

zasto sam ti uopste i spomenuo i spominjem
knez mihajlovu onog dana
nije bitan taj dogadjaj on je samo uvek tu kao primer
da si malo bolje pogledao video bi kako sam bas tada
dok si to radio bio miran
i smejao sam se ljudima sa strane
trenutak kada prestaje da mi bude smesno
jeste kada vidim tebe kako nastavljas i nastavljas
i kako se vise ne smejes nego kao da radis iz inata
po nekoj inerciji zaista sam tada dobio osecaj kao da te neki djavo juri
i bilo mi je cudno kada si mi ispricao svoj san
imao sam osecaj kao da im pokazujes nesto
i kako na njihove negativne poglede to jos vise radis
kao da hoces da ih pobedis da dokazes da si ti u pravu i da radis to sa
namerom
a to vodi ... znas gde vodi
to su krugovi vragovi u glavi iz kojih se ne izlazi
ali ti kazes da nije tako
kazes da si pobedjivao sebe
i ja ti verujem
verovatno sam samo lose video
jednostavno mislio sam da si na taj nacin sebe odavno pobedio
i nisam video na taj nacin da se jos rves sa sobom

nije bitno
jedini trud koji ja ulazem jeste da se trudim da ne gresim previse
i da ti ne saljem mailove od kojih ces posle biti gorak
ali opet to i nije samo do mene
ja sam uvek bio iskren do kostiju
mozda kada se ne bi toliko trudio da napises da razumem
kada bi pisao pravo sa srca na sto?
mozda bih bolje razumeo
meni je pisanje uvek teklo tako lako i glatko
ne pisem ja pisu ruke same pise nesto iz mene
osetis ogroman kanal a ti si negde sredini
izlazi iz ruku a ulazi negde iza gde ne vidis
ne nije dupe matori pederu :P
ulazi negde iza glave pa te ti pogodi
zapitas se sta si ti sve to sto ne vidis?
koliko je veliko to sto ne vidis? kad ima tako beskrajno reci?
mogu da pisem do sutra
a kada sam ti rekao da se ne plasim za sebe a da se plasim za druge
nisam rekao i nisam mislio da ih zbog toga drzim stalno za ruke
i nisam mislio metaforicki nego bukvalno da imam strah kada neko
stoji na ivici visoke zgrade ili na kalemegdanu
nego

kao sto mozda primetis obznanio sam svoj blog
haha 'obznanio' velika glomazna glupa previse ozbiljna rech
wow wow wow wow wow wow wow
procitao sam pismo jedne devojke koju sam upoznao na netu sad skoro
i veoma je u pravu slozio sam se sa njom
nije imalo pismo veze sa blogom ali tajno prodje i sve javno postade
potreban je veliki trud da se dodje do jednostavnosti i istine
blog zaista nije ni najmanji mozda jeste mali korak
ali ipak veci je korak taj njen mail
blog je samo posledica
nije sve to toliko ozbiljno koliko izgleda vise je leprsavo

Peter, kazes mislio sam da smo puno toga prosli?
Valjda jesmo?
Kada sa nekim puno prodjes onda znas da
nije mislio ozbiljno
proslio smo pijenje vina na platou i buljenje u daljine iza zida
ja vidim daljine i kroz zid a onaj mnogo veci je u nasim glavama a on tesko
da moze da se provali skakanjem kroz knez mihajlovu zavaravanje
zidovi se lome ljubavlju i istinom
ali ako nekoga volis onda se otvaras prema njemu
i sigurno ne moze da ti previse prija osim ako nisi bolesnik kao ti
da ti neko govori neke takve gluposti
Peter, Kad Mi NEKO koga VOLIM u autobusu kaze: BAS SI GOVNO OD COVEKA,
nije ono od cega moje srce MOZE da PEVA.
Mislio sam da smo se vec razumeli oko toga
evo ide u pozadini pesma
AJM VOLKING ON SANSAJN
od toga moze srce da mi peva
srce voli lepotu JA voli lepotu

A ja i kada cutim
ne radim to nesvesno
jednostavno nemam zelju
a ti me bas tada pitas ono pitanja
znas kad smo jednom pricali i kada
smo oboje rekli da ne volimo da odgovaramo na glupa pitanja
a ti bas kada cutim imas tendenciju da me pitas pitanja na koja
i sam znas odgovore
pa onda kada cutim i dalje verovatno ko zna sta mislis

na konstrukcije nisam mislio na razmisljanje
vec na napravljene konstrukcije u koje umeces ljude
umesto da od ljud pravis iste
to kazem samo zbog ONA bio si ubedjen da je zbog nje
previse vaznosti si dao previse mene pogresno shvatio
i gledajuci u tu stranu nisi mogao da shvatis sta se meni
zaista desava zaista u stvari nisi se ni zanimao
vise te je zanimala tacnost konstrukcije
pitas me sta je sa ONA
To je jedno od najglupljih pitanja koje mozes da me pitas
izvini ako si gorak zbog toga ali zaista tako osecam
Da bih mogao da ti odgovorim prvo moras da poznajes ONA
I mene mozda
ako nam ne pisu znaci da misle na nas
a i cuo sam se bio sa ONA sutradan
uganula je nogu gledajuci u nebo
pala je sa nekih stepenica

Mozes da me pitas sta mi je lepo
lepo mi je ono sta mi srcu prija
i verovatno ti nikada necu umeti
reci zasto mi je nesto sto je lepo - lepo

ja tebe veoma cenim i u mojim ocima
si veoma velik tako da pokusaj da kroz tu prizmu sagledas
ono sta ti pisem nikada moje pisanje tebi nije bilo nipodovstavanje
ali valjda se ucimo jedno na drugo? haha
koliko god to zvucalo

i moracu da citiram bibliju
jednu divnu stvar
onu koju kaze na pocetku neba ili
faraway so closea
kad dodjem kuci

voleo bih da ucinis nesto za mene
ne verujem da trazim i da sam trazio ista od tebe
cak i kada ti skrecem paznju ja ne trazim nista od tebe
nego voleo bih da procitas jos jednom novi zavet

uzdravlje dragi moj Petere
(najbolji moj prijatelju) :)

Нема коментара:

Постави коментар