na one koje mislimo danas, neminovno vidimo sutra

jos kod "Gvozdjara" je prosao pored mene
taj cova sa biciklom na kojem lezi,
sa sve nogama u vis!
uputio se negde.

Ispred hotela "Tamis", isti taj cova,
sada sedi kao u fotelji.
Pita me neka zena,
sto stoji sa njim:
HOTEL NADJI ZA OVOGA! IDEM JA!

pitam covu odakle je. - dzeeermani.
ajde vodim te kuci da vidimo na netu ko nudi sobe.
ok kaze.
setim se Urosa, ali nemam njegov broj.
ubrzo nas onaj iz hotela posalje u "Gogu"

ispratim, uputim, fino se ispricamo.
covek iz gradica blizu Drezdena,
krenuo niz Dunav do Konstance pa nazad.
sta trazis ovde?!! pitam ja.

smeska se.
i'm a police officer. have two kids.
son is eight, daughter is 13.
papa is on holiday. hahaha

kad sam mu nasao sobu,
pita me: pa gde ces sad?
kuci!
stegne me oberucke i zahvali se.
God bless you.

I spazim Urosa veceras, bio sam u kolima,
Uros seta ulicom Mose Pijade,
sa sve osmehom na licu!

Нема коментара:

Постави коментар