igor i neki uvrnuti cirkus. opet

sanjam igora iz 'music box'-a kako cekamo ispred benzinske pumpe
dok nam se rezervoar puni.
nas stari auto, bela zastava 128, ima dva rezervoara. ludilo mozga
pocinje.
igor placa;
seda na vozacevo mesto, i ja se nalazim na zadnjem sedistu
u automobilu prepunom nekih nepoznatih faca kako se grcevito drzim
za neke rucke ne bi li ispao iz automobila.
jurimo ulicama, postujemo crveno svetlo, letimo preko trotoara.
sretnem caleta, kaze mi da predstava pocinje oko 9.
kakva bre predstava!!!?
pa kako ne znas, odgovara, grupa ce da stoji jedan drugom na rame,
covek na coveka, ukupno 25-oro i jos ravnoteza..
razmisljam, kako ce ovi dole da izdrze toliki pritisak.
moram to da vidim.
idemo igor i ja, setamo Vojlovicom, sretnem neku mladu majku sa detetom
u ogromnom providnom lavoru, koji nespretno nosi ispod ruke.
pitam je sto nosi dete u lavoru, a ona mi se zali, da to tako sada mora,
decu treba izvoditi na sto vise sunca, pokazuje mi bedz na reveru,
na kojem nejasno pise: MORE SUN TO CHILDREN!
kaze to je dobila uz novcanu kaznu dok je bila na letovanju u Hrvatskoj.
tu se vec polako budim..
kakav san!

Нема коментара:

Постави коментар