15 novembar 2010

" Boze moj koji si na nebu,
prilazim ti gresan, slep i go.
Oprosti mi Oce sva moja zla dela,
sve moje gresne misli, sve grehe koje nesvesno cinim.
Ocisti moje srce, podari mi novo,
puno ljubavi i krotosti.
Ispuni me ljubavlju tvojom,
ucini me tvojim slugom vernim.
Hvala ti na blagodatima koje dajes,
na radosti i ljubavi koju ulivas iznova
u mene gresnoga.
Podari silu da mozemo razluciti svetlo od mraka,
da mozemo do tebe hoditi putem koji nije utaban,
put koji samo do tebe vodi.
Ucini nas zahvalnim na sve sto nam dajes
sa tako obilatom ljubavlju.
Uhvati nas za nasu ruku kao sto roditelji
decu svoju vode i drzi je cvrsto
iako se mi otimamo i udaljavamo cesto od Tebe.
Oprosti nam.
Oce moj blagoslovi dan koji je preda mnom,
proslavi se kroz mene.
Neka volja tvoja, bude moja volja
sada i zauvek
sve te ovo molim u ime Isusa Hrista,
mog Spasitelja koji je grehe moje uzeo na sebe.
Amin "

Нема коментара:

Постави коментар