Blagosloven

vracam se ja kuci pre par dana
sretnem klince sa kojima smo preko leta igrali basket.
klinci od 5-8 razreda.
jedan mali od njih me bas zavoleo
pa me malo pratio kuci.
pitam njega kako je, sta ima, sta radi?
a on: "kuca skola skola kuca."
setim se da je to ustvari od Ekrema
mali me nasmeja. :)
setamo tako, smejemo se,
kad me pita: "a jeli jel znas sta je: kuca kuca kuca kuca"
meni ni na kraj pameti, pitam sta je to?
a mali: "pa Ekrem ostao bez posla."
umro sam od smeha.

znas, ja ne gledam TV uopste, malo pogledam na netu vesti,
ali su nam i one servirane, tako da sve vise citam Pismo i materijal sto se Isusa tice
a sve manje ono sto ljudi serviraju.
nisam ni znao da je EKrem stigao na "Farmu" da mi ne kazu usput neki.
tako, sve zavisi cime se covek hrani/bavi/zanima/zabavlja.
treba ici na prvoklasnu hranu koja je za dzabe.

pre par dana se vozio u taksiju, i spazim u kaseti ispod volana Sveto Pismo.
pitam taksistu jel cita Sveto Pismo. Bas se obradujem, kaze cita vec po 4-5 put.
krenemo mi da pricamo o tome, ispostavi se da Stari Zavet ne cita.
mislim se u sebi, kako to ne cita Stari Zavet a kaze da cita Sveto Pismo?
pitam ga jer se pomoli Bogu da mu Sveti Duh tumaci pre nego sto uzme da cita,
kaze da.
Kaze nije mu jasno, recimo zasto su u Starom Zavetu prinosili zrtve
a u Novom ne. :)

Нема коментара:

Постави коментар