Andrew Soltysik Nottingham

Moj posao je u turistickoj agenciji na Krfu.
Podrazumeva i obilazak gostiju u hotelima.
Prilikom jedne takve posete, neki turista me je pitao
za rent-a-kar uslugu, ali je zeleo da auto preuzme u hotelu.
Pozvao sam svoju kancelariju.

Javio se Dmitri, veoma star gospodin, jedan od partnera u poslu.
-"Oh,zdravo,Dmitri„ - rekao sam. -"Ja sam Endru.Da li mogu da razgovaram sa Janisom?„
-"Endru nije ovde.„ - odgovorio je Dmitri. -"On obilazi goste.„
-"Ne,Dmitri,to sam ja.Endru.„
-"Koliko puta treba da ti kažem da Endru nije ovde,već obilazi goste?„
-"Za Boga miloga,Dmitri,samo mi daj Janisa!„
-"Da li ti mislis da sam ja glup?Gubi se!„ - viknuo je Dmitri i ljutito prekinuo vezu.

Pozvao sam ponovo.-"Zdravo Dmitri„ - rekao sam polako. -"Ovde Endru.„
-"Oh, zdravo Endru„ -rekao je Dmitri. -"Zanimljivo, malocas je zvao neki idiot i tražio tebe...„

Нема коментара:

Постави коментар