2. prica sa sedam reci

Sun Jan 28, 2007
kaleidoskop,mackin rep,meso,svjetlost,korak,jastuk,voda

Safeta i ja smo se upoznali u jednom baru sa jednim bilijar-stolom, blizu njene kuce.
Imala je blagi rezignirani pogled.
Ja joj pridjoh i upitah: ‘Hajde da igras sa mnom bilijar. Dosao sam saam i mislio da cu igrati protiv samog sebe ali cini mi se da se previse dosadjujes....
Ona kaze odusevljeno: Hajde! -i zgrabi mi stap iz ruke i krene da me udara i da me juri.
- Ne igra se tako bilijar!!! – jedva je obuzdam...
Bila je to burna noc za sve prisutne.

Sledece vece bio sam pozvan kod nje na neku sedeljku. Sedeljkama nisam odusevljen ali ipak sam odoleo.
Kuca joj je stara nemacka, sa visokim plafonom i ogromnim vratima.
Otac je pusio nargilu u naslonjaci, majka mesila testo, a brat se igrao sa kozom.
U njenoj sobi sa starim namestajem, odmah sam primetio svetlost koja se u slapovima i iskricama iz majusnog kaleidoskopa nadvijala nad prostranim plafonom.
nemiran mackin rep sam bio primetio ispod jastuka i dodirnuo ga.
Ubrzo je iskocila ogromna macketina i pocela da me ujeda i grize, kida moje meso sa lica.
Urlao sam i urlao. Vristao. Zapomagao. Cuo sam korake, vodu koju polivaju oko mene, ne bi li oterali macku i smeh. Grohotan i zajedljiv smeh.
Prosaputao sam u bunilu: Da li smo se mi sada verili ili ti ovako zamisljas sex?...

1 коментар: