dan kada je Vodja progledao

Redakcija trazi nasmejanog coveka

- Dobar dan, da vas pitamo zasto niste nasmejani?
Mlada zena sa sincicem i povecim rancem
namrsti se jos vise -
"jel vi mene zafrkavate?"

- Dobar dan, da vas pitamo zasto niste nasmejani?
Prosed covek, neobrijan
u prljavom molerskom odelu -
"profesionalna deformacija"

- Dobar dan, da vas pitamo zasto niste nasmejani?
Devojka u kaficu - "Zbog ovoga" - pokazuje nam
kaziprstom plavetnilo oko ociju za koje smo bili
ubedjeni da je dobra sminka.

- Dobar dan, da vas pitamo zasto niste nasmejani?
Bakica prelazi ulicu - "poslednji put kada
sam imala osmeh na licu, dete, pa ne mogu da se
setim. jel ovo neki shou? a? sa kog ste vi
televizora?

prilazimo grupi gradjana
koji cekaju u redu ispred MUP-a,
spazimo cistacicu sa osmehom.
-Koji je razlog vaseg osmeha?
- "Zar treba da postoji razlog za osmeh?"
- Naravno da ne, vi ste prva osoba danas
koju smo intervjuisali sa pozitivnim stavom!
- "Salim se malo sa vama, ovaj ovde prvi sto stoji u redu
dosao je jos juce u 20.00 casova, a onaj tamo poslednji,
jel vidite tamo, a? E taj je dosao 15 minuta posle ovog prvog.
stoje cirka 12 casova. hehehe"
- Ne razumemo najbolje.
-"Smesno mi je, zato sto je ovaj ovde prvi slabovid,
pa ne vidi na vratima papir na kome pise
ulaz sa druge strane zgrade,
a ovi iza njega se poredjali i niko ni da mrdne."
- Zasto im ne kazete da je ulaz sa druge strane?
-"Pokusala sam, ne vredi. kazu da sam ja obicna
glupa cistacica. Evo probajte vi."
- Idite okolo!- pokusavamo da resimo situaciju,
ali iz mase se cuje negodovanje i poneka psovka.
- "Jel vidite?! Ne vredi."
zena nas nudi kafom, sokom, brine se jer ce ovo da potraje
pokazujuci rukom u pravcu grupe gradjana
ali mi se oprastamo od nje.

prilazimo Radoju Domanovicu koji stoji naslonjen
na banderu sa preke strane ulice i nespretno
pokusava upotrebiti mobilni telefon
- Dobar dan Radoje, kako ste?
- "evo pokusavam da utvrdim kako radi ovo cudo tehnologije."
- Hocete nekoga da pozovote?
- "Da, ova zgrada preko puta, imaju oni neki telefon tamo?"
- Imaju.
- "Znate li mozda kako ja da ih tamo okrenem?"
- Utipkajte broj 92.
- "Hajte vi to meni molim vas utipkajte,
ja sam dobar sa recima pa mi dajte da pricam."
- Naravno gosn Domanovicu. -pozovemo ih, zvoni,
javlja se grub glas, predajemo aparat Radoju.
- "Dobar dan. jeste vi tamo unutra dobro naoruzani?"
glas: -Ima nekih problema?
- "Imate grupu gradjana ispred vase zgrade koja ce
zivotom platiti samo da udju na pogresan ulaz."

...ono sto je usledilo nakon poziva nije milo za oci.
gradjani su u strahu uspeli silom da se probiju kroz ulaz,
policija ih je dobro ispendrecila i svako je dobio dosije,
jedino je slepca spasila cistacica pozvavsi ga na kafu
u menzu dok se guzva ne rascisti.
na pitanje zasto je napravio ovu hajku, nas cuveni pisac
nam je rekao da ga je oduvek interesovalo
nasta bi licio savremeni Vodja
sa samo jednim racionalnim likom.
* Nasao bi nekoga da popiju na miru kafu,
* pa bi pocistio novonastali lom.
* kao i uvek.

Нема коментара:

Постави коментар