Iz decjih usta

PREDGOVOR:
Ako se ne obratimo,ako ne postanemo kao mala deca,necemo uci u Njegovo carstvo.Drugim recima,bicemo izgubljeni…Kao Hristovi ucenici moramo biti ponizni poput dece.Moramo shvatiti svoju potpunu potrebu i zavisnost od Boga i Oca,bas kao sto deca shvataju da su im potrebni roditelji.Deca ne mogu sama da prezive,ni mi ne mozemo preziveti bez Boga.I toliko je bitno da mi prepoznamo svoju potrebu.

Deca cvrsto veruju,cak i ako u potpunosti ne razumeju,ono sto im se kaze.Istovremeno,koliko cesto i mi moramo da naucimo da verujemo i da se pouzdamo,bez punog razumevanja,u ono sto nam Gospod govori?

Moramo doziveti obracenje o kome Isus govori,a obracenje podrazumeva da treba da postanemo kao deca,da verujemo u ono sto ne razumemo u celosti. 



Sta je brak?
Brak je kad momak i devojka odu prvo u crkvu, a posle u banku ili postu, nisam bas siguran.
I sta su oni posle toga?
Pa baba i deda!!

Kako izgleda neko ko se zaljubi?
-Pa moras da se naparfimises, da se obrijes, da uzimas zilet i napravis ovako kosu kao jez da izgledas kao frajer i da imas zlatan zub!

A zasto si se ti zaljubio u tu devojcicu?
-Pa jako je lepa, ima dugu kosu i slaze mi se uz mene!
-Ima lepu odecu, moze da se lepo obuce i ima svoj stan.


Kredit
- to je ono u telefonu. Kada ti se potroshi a ti ukljuchish punjach i imash kredit.
- moja mama trazi od tate da joj da na kredit platu jer je ona ta koja je zavrshila fakultet.


Kefalica

šta je to parlament?

To je predstava.
Kad nekog pitaju da li će da dođe, a on kaže: "doći ću, nemam druge obaveze".
Tu se ljudi dogovaraju šta će da poskupi i kolike će da budu plate.

Na podpitanje, kako se biraju ljudi za parlament, jedno dete je odgovorilo: "Po dobroti".

"Šta je to filozofija".?

To je kad se neko glupira.
Ne znam šta je filozofija, ali moj tata kaže da na poslu ima jednog kolegu koji mnogo voli da filozofira.
To je kad neko hoće da te opali na foru. (Podpitanje) Na kakvu foru? Pa kad ti neko nešto priča i onda te opali na foru.
To je kad ti neko nešto mnogo priča i ti uopšte ne možeš da ideš tamo gde si pošao.


šta je to Bankomat a jedan klinac kaže - to je ono što izgleda kao Banka samo što nema vrata

šta radi stjuardesa?

Ona u avionu daje ljudima hranu da ne bi oboleli od gladi.
Ona u avionu daje ljudima doručak i ručak. (Podpitanje) Zašto im daje? (Odgovor) Pa zato što niko nije poneo.

Šta je to karakter?
To je čovek koji trenira karate.

Šta proučava arheolog?
Arheolog proučava zvezde.

Šta je to zakon?
To je kad neko zakolje svinju, kokošku ili tako nešto.

Čemu služe saobraćajni znaci?
Saobraćajni zanci služe, na primer kad je nacrtan jelen, nosorog, lav, tigar slon i td., da vozači paze, zato što te životinje mogu da istrče na ulicu.

Da li znaš šta je to narod?
To su ljudi.
Da li možeš da nam nabrojiš neke narode?
Mogu, ali samo onoliko koliko ja znam.
Dobro.
1,2,3,4,5,6,7...20. To su bili španci. Sad prelazim na italijane. 1,2,3,4,5,6,7...

Ko je ujak?
Ujak je vrsta strica samo sto je ujak.

Ko je tetka?
Tetka je ona sto cuva dete.


Sta je pubertet?

Pubertet je kad mu skoci pritisak.
Pubertet je kad dobijes modrice.
Jedino sto znam je da nemam pojma sta je to pubertet.
Pubertet je kad zeni pocnu da rastu grudi.
Pubertet je kad je neko besan.
I dalje ne znam sta je to ali znam sta je biologija, psihologija i genetska analiza.



JEDAN CHOVEK JE PUCAO U ZECA , PRVIM METKOM GA JE UBIO, ALI GA DRUGIM NIJE MNOGO RANIO. (shta je ovde glupo?)

- Glup je zec shto je mogao malo da se mrdne.

- Glup je zec zashto shto se je namestio tako da ga lovac promashi.

- Glup je zec zato shto je mogao da pobegne kroz granje.

- Glup je lovac shto je pucao na zeca, kad je on dobar.

-Kako je mogao jedan metak da mu ide dobro, a drugi da promashi.

- Glupo je shto je tako ispalo

-Glupa mu je pushka, on valjda ima dvocevku i kad je nishanio trebalo je da zazhmuri na oba oka.

-Kad neko namerno nece da promashi one te nishani, to je mislim glupo.

- Glupo je shto puca od toga neko umre u ratu



Ne znam koliko imam godina. To se stalno menja.

Zhivotno osiguranje je novac koji dobije onaj ko prezhivi smrtni
sluchaj.

Prolece je prvo godishnje doba. U prolece kokoshke nose jaja, a seljaci
krompir.

Psi obichno vole vodu. Neki chak toliko, da u njoj i zhive. To su morski
psi.

Zooloski vrt je super. Tamo mozemo da vidimo zivotinje koje i ne
postoje.

Nisam krshten, ali sam zato vakcinisan. - aaahahhahahaahhaahah

U Francuskoj su nekad pogubljenja kriminalaca izvodili zhelatinom.

Ribe se razmnozhavaju tako da nose iskre.

Muslimanska Biblija se zove Kodak.

Papa zivi u Vakuumu.



Šta je kredit?
To je ono u telefonu. Kada ti se potroši a ti uključiš punjač i imaš kredit.
Moja mama traži od tate da joj da na kredit platu, jer je ona ta koja je završila fakultet.

Šta je to politika?
Hm... meni je tu nesto sumnjivo!
Ima nekoliko vrsta. Jedna su neke novine pa se čitaju, a druga je kao kolač.

Kolač?
Da, to meni moja mama ponekad daje. Unutra ima čokolada a ponekad i spolja ima čokolada.

A ko su političari?
To su ljudi koji prave politanke.

Bogatstvo
Moja mama baš voli pare. Volim i ja i nikom ih ne dam.
To je kad kupuješ sve, pa ti opet na kraju bude dosadno.

Šta je to psiholog ?
Ti si psiholog ako nekoga hipnotišeš.
On pomaže ljudima. Daje savete. Npr. da ne jedeš nešto bajato.
On te pita jel' znaš TO i ako ne znaš onda ne mozeš u školu jer ne znaš šta je TO.
Liči mi da je jako star i da je jako glup.

Zašto na televiziji puštaju reklame?
One služe da ideš da piškiš ako ti se piški, a ako ne onda ne moraš.
Reklame služe da se glumci odmore.

Šta je venčanje?
To je kad nađeš momka da se udaš, ali prvo moraš kao moja tetka da ga varaš. - ahahahahahahahaha

Kako se zovu ljudi koji rade u banci?
Pa ne znam, nisam ih pitala. - ahahahahahaha

Šta je benzin?
Pa... to je kao neka masnoća koja se sipa u kola da bi radio brže njegov organizam.

Da li voliš životinje?
Volim pile i prase. Krilce od pileta mi se najviše sviđa!


Prezime služi da se ljudi ne bi zvali sa "EJ!".

Stjuardesa služi ljude u avionu da ne bi oboleli od gladi.



- Devojchice ne mogu stojeci da pishke zato shto nemaju za shta da se drze.

- Kad se prdne onda guza zeva.

- Kad su bebe josh veoma male, one su kod mama u stomaku; tu ne moze niko da ih ukrade.

- Moja mama je stvarno lepa, josh uvek se vidi da je nekad bila mlada. (ovo samo mama moze da oprosti)

- Ja cu se kasnije ozeniti mamom, neku nepoznatu zenu ne zelim. (Edip u najavi)

- Gliste ne mogu da ujedaju zato shto i napred i pozadi imaju rep.

- Zimi koke ne nose jaja zato shto je rupa kroz koju treba da prodje jaje smrznuta.

- U grupu pernatih zivotinja spadaju sva ziva bica sa perjem: kokoshke, patke, curke, ptice i Indijanci.)

- Treba da se spava sa otvorenim prozorom zato shto je disanje tako zdravo.

- Meni ne treba sirup za kashalj, ja mogu i bez njega da kashljem))

- Jednom sam bila tako bolesna i imala sam 40 kila temperature.

- Kiselu vodu bez balonchica ne volim, previshe je techna.

- Nisam mogao da pojedem bananu. Mama je bananu previshe dobro zapakovala.

- Moraju li mame takodje da jedu travu da bi im iz grudi teklo mleko? ......

- Moja mama ima bebu u stomaku, ali ne znam kako ju je progutala.

- Na mame se ne galami, one su korisne! ...))

- Kada se dvoje zaljubljenih prvi put poljubi, odmah se obore i ne ustaju najmanje sat vremena, a i vishe. )))))) mali od akcije))))

- Vishe se ne deshavaju chuda zato shto imamo televizor i rachunar. (mudro)

- Beba se najbolje privikne na svoje roditelje kada mama i tata naizmenichno doje dete.

- Za devojchice je bolje da se ne udaju, ali dechacima je potreban neko koce da im chisti! )))))))))))))))

- Isus je bio tako lep. Njega nisu hteli da sahrane pa su ga stavili na krst.

- Ljubav se desi kad te pogodi strela. Ali sve shto dodje posle toga vishe ne boli! (.....................................)

- Bake vishe nemaju mleka.

- Poluostrvo je ostrvo koje josh nije do kraja napravljeno.

- Baka je debela zato shto je puna ljubavi. (ooooooooooooooooooo)))))))

- Ja nemam vishe baku, nju su posadili na groblju.

- Kad baku bole zubi, ona njih jednostavno ostavi u chashu. (blago baki))

- Ja bih tako rado imala josh jednog brata, ali moja mama koristi tampone....

- Tata baca seme, a mama izlegne jaje. Tako nastaju deca.

- Moj deda je na glavi bosonog. )))))))

- Pre nego shto doktor moze nekoga da operishe moraju prvo da ga sterilishu.

- Ne sme se ubijati, moglo bi da se desi da se taj osveti, pa onda da on tebe ubije!

- Ljudi ne mogu da zive na Mesecu. Kada se desi polumesechina onda ljudi ne bi imali dovoljno prostora za zivot! (veoma obzirno))

- Moj deda nema nikakvo zanimanje, on je samo deda. )))))))))))))))

- Shto je chovek stariji, njegovi zubi su sve skuplji. )))

- Lepo je shto su deda i baka zajedno u grobu, mogu da prichaju kada im je dosadno. (...........................)

- Policija takodje ima helikoptere. Ako se desi neshto gore na nebu, u raju, da mogu da intervenishu............



Sta je to ljubav?

Grupa istrazivaca zadala je deci od 4-8 godina jedno pitanje: "Što je to ljubav?" Odgovore koje su dobili bili su opsirni i duboki. Nitko se nije nadao takvim objasnjenjima.

- Kad je moja baka dobila artritis vise se nije mogla naginjati i lakirati nokte na nogama. Pa je moj djed preuzeo taj dio posla na sebe, cak i kad je sam dobio artritis nije prestao. To je ljubav! – Rebecca, 6 godina

- Kad te netko voli on na poseban nacin izgovara tvoje ime. I ti znas da je tvoje ime sigurno kada se nalazi u njegovim ustima – Bill, 4 godine

- Ljubav – to je kad ides nekamo jesti i dajes nekome veci dio svojih przenih krumpirica ne trazeci nista zauzvrat. – Daisy, 6 godina.

- Ljubav – to je kad se smijes cak i kad si umoran. – Terry, 4 godine.

- Ljubav – to je kad moja mama radi kavu mom tati te otpije gutljaj, prije nego mu da salicu, da se uvjeri da je kava finog okusa. – Danny, 7 godina.

- Ljubav – to je kad kazes decku da ti se svidja njegova kosulja i onda je on nosi svaki dan. – Nancy, 7 godina.

- Ljubav – to je kad ti tvoj mali psic lize lice, cak i onda kad si ga ostavio samog cijeli dan. – Mary-Ann, 4 godine.

- Kada volis nekoga, tvoje trepavice se cijelo vrijeme spustaju i podizu, gore-dolje, a ispod njih vidis samo svijetle zvijezde. – Caren, 7 godina.

- Ljubav – to je kad mama vidi tatu u kupaoni i ne misli da je to ruzan prizor. – Mark, 6 godina

- Ako ne volis, ni u kojem slucaju ne smijes govoriti "volim te". Ali ako volis onda to moras stalno ponavljati. Ljudi zaboravljaju. – Jessica, 8 godina

I, na kraju – autor Leo B. jednom je objasnio smisao ovakvog istrazivanja. Njegov cilj je bio pronaci najpazljivije dete. Pobednik je bilo cetverogodisnji decak, ciji je stari sused nedavno ostao udovac.

Videvsi da starac place, decak je usao u dvoriste, popeo mu se u krilo i jednostavno je tamo sedio. Kada ga je majka upitala sta je rekao susedu, decak je odgovorio: "Nista. Samo sam mu pomogao plakati."



Nekoliko izjava iz djecijeg lista "Srce" dom "Rada Vranjesevic" iz Banjaluke

Vojnik - covjek koji ima mitraljez, covjek koji cuva neke staje.

Pravda - kada neko kaze izvinite necu vise.

Ljubav - ka se volimo ko' brat i sestra.

Misao - to kad razmislja svojom glavom.

Maslac - to je margarin sa malo masti. Ja kad ga vidim odma nisam gladna
to je nesto sto se maze.

Disciplina - e to je ponasanje, gdje zbog cega, kad ne psujes i pristojan si.

Kuca - mjesto gdje unutra ima stvari, trebas je cuvati da neko ne isara zidove.

Opstina - e to ne znam.

Mir - kada neko miruje, kada stojis mirno, kad je mir, tisina nista se ne cuje.

Stariji covjek - ima 25-26 godina.

Licna karta - to je brate kad si sam svoj.

Istorija - to je nesto sto mrzim, kako sam ja skontala to ti je prica o davnim
vremenima, neki nesto brbljaju ja pojma nemam.

Zivot - to je kad se uziva, samo da ono dvoje nisu pojeli jabuku svi bi uzivali.

Rada Vranjesevic - zena sto je bila ovde prije, radila ko' vaspitac.

Djeda mraz - onaj sto donosi pakete i razveseli djecu a nije pravi, nema veze.

Tito - to je bio onaj sto je vladao necim, ne znam gdje.

Eurokrem - to je slatko, fino sto ga jedva cekamo.

Pura - to je tijesto zuto i nije nesto.

Pita - e to je vec nesto, pita se pravi od tijesta, brasna , jaja, vode i oklagije.

 -------------------

KO JE BIO IVO ANDRIC?
- on je bio zidar i napravio je najveci most na Drini, al mu nisu platili.
- On je pisao o jednoj Jeleni, koju je izgubio pa je taržio po kamenju.
- On je izmislio saobracajne znakove.
- Imao je puno knjiga i šešira.
- Svi imaju samo jedan spomenik, a on ih ima mnogo.
- To je mamina prva velika ljubav i kad se udala za tatu o njemu puno prica, a tati svejedno.
KO SI TI?
- To me pitaju mama i tata kad me tuku, a ja im odgovaram da sam njihovo dete.
- Mnogo sam fina devojcica i lepo pišem po cistom zidu
- Ja sam deda jer se zovem kao on.
ŠTA NAJRADIJE JEDEŠ
- Volim sve a najviše pasulj sa dokolenicom.
- Volim i slatko od šljivovice.
- Meso od pileta sa drškicom.
- Najsladje jedem kupusa od salate.
- Šta drugo nego kuvano jaje na oko.
- Najvolim da ne jedem. A kad moram kažem da nisam gladan, da me boli srce ili uvo i da imam krajnike u stomaku.
- Volim džigericu i druge unutrašnjice.
ŠTA SANJAŠ?
- Sanjam razne sanove u boji.
- Jednom sam sanjala da sam velika i debela. Posle sam se probudila i dobila batine. Mama je rekla: «Ovo nije dedina posteljina u koju možeš da piskiš kad hoceš».
- Sanjam da sam Pepeljuga i da je moj princ lepši od njenog.
- Nije lepo sanjati. To rade samo oni što ce da idu u puno razreda i da nose kravatu, a posle doðu kod tate da traže para.
ŠTA JE KARAKTER?
- To je sport. Moj brat je karakterista.
- To sam video u zoološkom vrtu. Ima rogove, ali nema rep.
ŠTA JE SLOBODA?
- Sloboda je kad pitam mamu smem li da uzmem cokoladu a ona kaže: Uzmi slobodno!
ŠTA JE DETINJSTVO?
- To je moj život kad sam bio mali.
- To dobijemo kad se rodimo, pa posle proðe
- Detinjstvo je kad gledaš slike žute boje.
ŠTA JE PUBERTET?
- Neizleciva je to bolest. I doba kad ti brkovi porastu preko noci.
- Pubertet je život sastavljen od gluposti
- To je kad prestaneš biti devojcica i slobodno možeš da se šminkaš
- Kad sam sa dedom stalno pricamo o devojkama iz tog puberteta
ŠTA JE ODGOVORNOST?
- To je nešto što svi traže, a niko ne zna šta je. Ne znam ni ja.
- Èuo sam da je to nešto jako teško što ne može svako da nosi.
- Odgovornost je Kad ja tražim sladoled a tata odgovara «Ne može».
- Odgovornost je kad odgovaraš druga da ne uci i nagovaraš ga da se igra.
KAKO SE PRAVE BEBE?
- One se prave od babica u porodilištu.
- Sramota me da kažem jer je to bezobrazan posao.
- Prave se nocu zato žmure kad se rode.
- To je jedan glupav posao za koji se prima deciji dodatak.
- Bebe se prave od rode ili od kupusa. Kako ko voli.
- Bebe se prave kad si dobar pa ti rode brata, a onda je on glavni pa si džabe bio dobar.
ŠTA JE HOBI?
- Te štapice sam jeo kad sam bio mali.
- Moj hobi je da kvarim televizor
- Hobi mog dede je laganje babe i hvatanje riba.
- Hobi je nešto besplatno što te skupo košta.
ŠTA JE SUNCE?
- Ko gleda u sunce,a ne žmuri ima da mu se razboli uciteljica.
- Najlepše sunce je na moru. Ono tamo stanuje i cim doðemo pita koliko imamo para.
- Ja sam babino sunce. Valjda jesam jer me i mama tako zove.
ŠTA JE HOROSKOP?
- Tamo sam išao da gledam Hari Potera
- To je nauka zbog koje se ne ide u školu.
- Horoskop je ono kad su deca isto obucena i pevaju istu pesmu u više glasova.
ŠTA JE VEROISPOVEST?
- Ko ima veroispovest uvek je cist, ne laže i redovno sece nokte.
- Ne znam za šta to služi al to dobiješ cim se rodiš
KO JE PATRIJARH?
- On je predsednik muškim i ženskim popovima.
- On je isto što i Sveti Sava samo što je živ
- Kad je Božic ili Uskrs on peva, a nije snimio CD.
- patrijarh je onaj što se krsti kad mu mi mašemo.
ŠTA JE POLITIKA
- To je lepa rec za pokvarene poslove.
- To su ljudi koji cudno pricaju da bi drugi mislili kako su pametni.
- To je kad cike u odelima lažu pred puno sveta a ovi im plješcu.
ŠTA JE EVRO?
- Evro je kad na televiziji pobedi «Lane moje»
- To je isto što i evrokrem samo u manjoj tegli.
- Èuo sam kad je mama rekla komšinici da je gledala Evra sa onoga svijeta
- To su najskuplje pare koje se kupuju kad primiš platu.
ŠTA JE JUGOSLAVIJA?
- Jugoslavija je ovo gde živimo ali više ne postoji.
- To je država iz koje su nastali Srbi u rasejanju.
- kad nešto imaš pa nemaš, onda je to Jugoslavija
- To je sestra od nekog Jugoslava, al je ja ne poznajem.
ŠTA JE PRESTONICA?
- Tako zovu Beograd na telelviziji.
KO JE SLOBODAN MILOŠEVIC?
- To je dasa što je jednom bio glavni.
- To je cika kome se sudi na televiziji kad nije bolestan.
- On je bio puno dobar, al ga ne vole zbog žene.
- Njega su odveli jer je tukao policiju
ŠTA JE NACIONALNI INTERES?
- To je nešto što se stalno izdaje.
- naši susedi to imaju, a mi imali pa dali njima
- To je ma gde otišao da budeš Srbin.
ŠTA JE KOMUNIZAM?
- To su matorci kojima vicu bando crvena
- To je neko pusto ostrvo za neplivace.
- To je samo za odrasle. Decu od toga boli stomak.
- To je moj deda kad je bio mlad i lud.
- Ja nemam komunizam jer redovno pijem mleko.
KO JE DOKTOR NAUKA?
-To je doktor koji leci nauku.
- Doktor nauka je naucno bice.
- To je onaj što ne nosi beli mantil nego odelo pa je smešan.
- On ti ne kaže da otvoriš usta, samo on prica.
- to je neki što se maskira pa ne znaš da je doktor.
ŠTA JE KULTURA?
- To je pzorište, a mene cesto vode u kulturu.
- To se dobije u kuci i nosi se gde god da ideš.
- To se sadi na selu pa se posle prodaje na pijaci u gradu.
ŠTA JE GENOCID?
- To su oni filmovi što se prikazuju posle ponoci.
- To je nešto iz ponavanja prirode.
- Genocid nasleðujemo od mame i tate.
- Genocid je nešto što se prica stalno, a u vezi je sa nekim gradom od srebra.
ŠTA JE KLONIRANJE?
- To je kad se klovn nervira.
- To se radi na ovcama, a posle ce na nama.
ŠTA JE MAFIJA?
- Kad se kradu trešnje to nije mafija.
- To je jedan gospodski, vrlo placen posao.
ŠTA JE ŠOVINIZAM?
- Šovinizam je kad se neko zove Specjalni Izaslanik Visokog
- predstavnika Ujedinjenih nacija
ŠTA JE DROGA?
- Moj deda se drogira. On je dijabolicar i svaki dan daje sebi drogu iz šprice.
ŠTA JE PRES KONFERENCIJA?
- To je kad jedni pitaju,a drugi sede i piju Jelen pivo.
- Na to se teraju novinari.
- Ko god hoce nešto da slaže on napravi tu konfernciju
ŠTA JE AEROBIK?
- To je stocni aerodrom.
- Kad trciš uz muziku a nisi balerina.
- Da bi dobio aerobik moraš biti puno debeo.
- U to veruju samo ružne tete.
GDE JE AMERIKA?
- To su oni što ne znaju gde je Srbija.
Tamo su živeli kauboji i indijanci, ali su se poubijali pa sad žive samo glumci.
ZA ŠTA SLUŽI KOMPJUTER?
On služi da mama i tata ne spavaju više zajedno.

Нема коментара:

Постави коментар