30.3.2011

kasno sam legao vec je svitalo.
sanjam razne stvari, kao da mi se citav univerzum sjatio u glavu
i odlucio da napravi cajanku sa domacim navijacima.

tek,
evo sta mi je ostalo zapecatjeno:

sanjam da citam blic i u blicu je nek prica o coveku koji se zove Manitou.
Manitou je neki covek koga je ceo svet otkrio.
Zna vise od 10 svetskih jezika, sve ga interesuje
ponajvise kako funkcionise kosmos.
Kaze, otkrijte kako funkcionise kosmos, mocicete da poboljsaate zivot na Zemlji.
pretplacen je na stotinu casopisa koje se bave astronomijom i slicnim stvarima.
neki komentarisu kako sama pretplata na te casopise kosta koliko i sam obilazak svemira.
elem, nasi novinari su se ponajvise bavili time sto je on u jednom trenutku u svom zivotu
usao u pravoslavnu crkvu i tamo video sledecu scenu:

na sredini ikone je veliki ognjeni stub a na vrhu stuba su ovce bele boje kao sneg;
sa leve strane stuba su takodje ovce, ali blago bele boje(uobicajne da kazem), pomesane sa jarcima koji su jarko crveno-narandzaste boje; sa desne straje stuba su ovce, crno-bele boje. ( sad se vise ne secam sna, cini mi se da su imale zecije glave )

Manitou prica da je dok je posmatrao ikonu video da su ovce na vrhu stuba pocele da menjaju boju u sivkastu i da je on tada znao da treba da se krsti i krstio se u pravoslavnoj crkvi.

secam se samo da sam jos u snu znao tumacenje sna, ali sam zaboravio.
nesto kao: razlika postaje sve vise vidljiva izmedju onih koje Bog vodi i ostalih,
zato stoji ta podela, ali mi ostaje da nagadjam zasto su ovce na vrhu stuba posivele..
toliko.

Нема коментара:

Постави коментар