Spare the Rod, Spoil the Child

"He who spareth the rod hateth his son:
but he that loveth him correcteth him betimes"
(Proverbs 13:24)
and
"Withhold not correction from a child:
for if thou strike him with the rod, he shall not die.
Thou shalt beat him with the rod, and deliver his soul from hell."
(Proverbs 23:13-14)


Price Solomunove, 23. 13-16

Ne ukraćuj kara djetetu; kad ga biješ prutom, neće umrijeti.
Ti ga bij prutom, i dušu ćeš mu izbaviti iz pakla. 1.Kor. 5, 5. -
Sine moj, ako bude mudro srce tvoje, veseliće se srce moje u meni;
I igraće bubrezi moji kad usne tvoje stanu govoriti što je pravo.

zanimljivo je to da pise "bubreg"

iz wikipedije:
"Bubreg je parni organ kod kičmenjaka.
Deo je mokraćnog sistema,
filtrira otpadne materije iz krvi i izlučuje ih,
skupa sa vodom, kao mokraću."


zasto je to meni zanimljivo?

- Pre svega, secam se da je Zvezdan Raicevic dok sam bio gost
kod njih za novu godinu 1.1.2011.
rekao da je bubreg organ koji vrsi vrlo vaznu funkciju
jer on cisti krv. krv je dusa coveka po Svetom Pismu.
ako bubreg ne radi svoj posao, kakva nam je dusa?
- pa makar se bavili i metafizikom u ovom slucaju,
nije dobra, nijecista.
Mozda puno batina neko dete iziskuje
ali ce dusa roditelja biti radosna, a bubrezi ako igraju,
znaci da se dusa roditelja nece oprljati
vec ce pred Bogom prava biti.
Bog zeli da mi vaspitamo nasu decu iako to cesto iziskiva prut.

ovo je moje skromno razmisljanje na osnovu skorasnjih desavanja.

Нема коментара:

Постави коментар